Reclamatii

Orice reclamatie trebuie sa fie indreptata catre Departamentul Relatii Clienti, prin formularul de contact pus la dispozitie in site la sectiunea Suport Clienti sau la numerele de telefon: 0749209047 (tarif normal in orice retea), apelabil din orice retea, din tara si din strainatate (tarif normal).
Ce se intampla dupa depunerea unei reclamatii?

 

1. incepe procesul de rezolvare:

  • inregistrati sesizarea dumneavoastra si veti primi un numar de inregistrare.

 

2. Investigam si:

  • pastram confidentialitatea, in conformitate cu legislatia;
  • tratam fiecare sesizare cu integritate si respect;
  • investigam problema temeinic si obiectiv;
  • luam la cunostinta cand facem o greseala si implementam rapid masurile necesare remedierii acesteia.

 

3. Revenim catre dumneavoastra :

  • cu raspunsul care va contine rezultatul investigatiei, pozitia oficiala a companiei, motivarea acesteia, solutia potrivita si actiunile care urmeaza sa fie intreprinse
  • in situatia in care, raspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.